Live chat «Omega -Ω- Radio»

Ο Brian Johnson για την απουσία του Malcolm Young από τους AC/DC

Για την απουσία του μέχρι πρότινος κιθαρίστα και συνιδρυτή των AC/DC, Malcolm Young, μίλησε για πρώτη φορά ο τραγουδιστής της μπάντας, Brian Johnson, ενόψει της κυκλοφορίας του νέου άλμπουμ, "Rock Or Bust".


«Προφανώς και μας λείπει ο Malcolm» δηλώνει στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Classic Rock. «Ο Stevie στάθηκε μεγαλοπρεπώς στην θέση του, αλλά όταν ηχογραφείς με αυτό το πράγμα πάνω απ’ το κεφάλι σου, και ξέρεις ότι ο συνεργάτης σου δεν είναι καλά, είναι δύσκολα. Είμαι σίγουρος ότι μας ενθάρρυνε όσο καιρό ήμασταν στον Καναδά.»
Ο Johnson αναφέρει επίσης ότι ήθελε το νέο άλμπουμ των AC/DC να ονομαστεί "Man Down": «Μέσα από την καρδιά μου. Απλά έτσι είμαι. Κάποιοι από τους υπόλοιπους σκέφτηκαν ότι ο τίτλος μπορεί να είναι λίγο αρνητικός, αλλά εμένα μου αρέσει.»
O Malcolm Young, ο οποίος πάσχει από άνοια, όπως επιβεβαίωσε και η οικογένειά του, έχει αντικατασταθεί από τον ανιψιό του, Stevie Young, με τους AC/DC να έχουν προγραμματίσει για τις 28 Νοεμβρίου την κυκλοφορία του ηχογραφημένου στο Vancouver του Καναδά, "Rock Or Bust".